1 -چگونه یک بلیط اینترنتی خریداری کنیم؟
در منوی سایت، با کلیک بر روی گزینه «جستجوی بلیط» به صفحه اصلی سایت هدایت شده و پس از انتخاب بندر مبدا، بندر مقصد و تاریخ سفر موردنظر خود و کلیک بر روی دکمه «جستجوی سفر» قادر خواهید بود لیستی از سفرهای موجود را ببینید و سفر مناسب را انتخاب نمایید.
پس از انتخاب سفر به صفحه خرید بلیط انتقال یافته و می توانید به تعداد مورد نیاز بلیط تهیه نمایید. توجه داشته باشید که پر کردن تمامی فیلدهای موجود در صفحه الزامی می باشد. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر درباره خرید بلیط می توانید به صفحه «راهنمای خرید» بروید.
2 -در صورتی که مسافر ایرانی نباشیم و کد ملی نداشته باشیم چگونه می توانیم بلیط تهیه نماییم؟
در صفحه خرید بلیط و در بخش ورود اطلاعات مسافر، در اولین کادر از سمت راست می توانید گزینه «خارجی» را انتخاب نمایید. در این صورت بجای کد ملی، شماره پاسپورت از شما دریافت خواهد شد.
3 -در صورتی که شهروند بومی بندر باشیم چگونه می توانیم از تخفیفات بومی بودن در صورت وجود استفاده نماییم؟
در صفحه خرید بلیط و در بخش ورود اطلاعات مسافر، در اولین کادر از سمت راست می توانید گزینه «بومی» را انتخاب نمایید. در این صورت علاوه بر کد ملی، کد شهروندی خود را نیز بایستی ثبت نمایید تا در صورت وجود تخفیفات بومی بتوانید از آن استفاده نمایید.
4 -آیا در صورتی که پرداخت بهای بلیط ناموفق بوده ولی مبلغ از حساب خریدار کسر گردد، امکان عودت مبلغ کسر شده به حساب خریدار وجود دارد؟
بله. مطابق با قوانین تراکنش های بانکی، در صورتی که پرداخت ناموفق بوده ولی مبلغ از حساب خریدار کسر شده باشد، حداکثر ظرف مدت 72 ساعت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد.
5 -آیا در صورت مفقود شدن بلیط امکان چاپ مجدد آن وجود دارد؟
بله. در منوی سایت، گزینه «پیگیری بلیط» وجود دارد که با کلیک بر آن به صفحه پیگیری بلیط انتقال خواهید یافت و پس از وارد کردن بندر مبدا، بندر مقصد، کد ملی، شماره همراه و تاریخ سفر میتوانید تمامی بلیط های خریداری شده را مجددا چاپ نمایید.
همچنین می توانید با مراجعه به باجه های فروش بلیط در بندر و ارائه اطلاعات سفر و کد ملی خود از کاربر باجه بخواهید بلیط شما را چاپ نماید.
6 -چگونه می توانیم بلیط خریداری شده را کنسل نماییم؟
جهت کنسل نمودن بلیط، بایستی با تلفن پشتیبانی بندر مبدا که در صفحه تماس با ما موجود است تماس حاصل نمایید تا کاربر بندر بلیط را کنسل نموده و وجه پرداختی را به حساب شما عودت دهد.
7 -مقررات سفر دریایی چیست؟
در منوی سایت، گزینه «مقررات» وجود دارد که با کلیک بر آن می توانید با مقررات سفر دریایی آشنا شوید.
8 -در صورت بروز مشکل با چه شماره تلفن هایی می توانیم تماس بگیریم؟
در صفحه تماس با ما، تلفن پشتیبانی 24 ساعته تمامی بنادر وجود دارد تا در صورت لزوم بتوانید با بندر تماس حاصل نمایید.